30 d’abril 2012

Interiorsme

Oficines Red Bull

Disseny: Sid Lee Architecture
Lloc: Amsterdam

Aquestes oficines de l'empresa Red Bull, estan ubicades en una antiga fàbrica de construcció naval, al costat d'un port al nord de la ciutat.
Em recorda un treball que vaig fer per l'escola, d'una botiga de sal a Tokyo. 
I és que als angles impossibles donen un toc molt original i peculiar alhora de marcar espais.
Tant els materials, com els colors utilitzats, pensats al detall, combinen a la perfecció. I els panells de contraxapat donen la calidesa necessària per al lloc de treball.
M'agrada molt que les empreses es dediquin a donar bona imatge a l'exterior i també amb els seus treballadors, ja voldria jo poder treballar en un lloc amb un disseny tant original i únic, sortir de la rutina és bo per rendir més, i un entorn agradable ho aconsegueix.

Felicitats per l'oficina de Red Bull!











1 comentari:

  1. M'encanten, molta llum,molta fusta i molt original. Aixi qualsevol té bones idees.

    ResponElimina